tiistai 16. marraskuuta 2010

Sissimarkkinointi

Voimme ostaa isolla rahalla ja pienellä budjetillamme mainoksia lehdistä tai voimme pitää ilmaiseksi isoa ääntä itsestämme markkinoinnilla. Kaikki puheemme turuilla ja toreilla, sosiaalisissa medioissa ja kapakoissa ovat ilmaista mainosta ja tukevat viestiämme.

Kenelle haluamme kertoa?

Sisäinen tiedotus: kaikki opiskelijat tavoitamme yksinkertaisesti julisteella. Asemansa puolesta tärkeitä ihmisiä meidän pitää myöskin kosiskella erikseen paikalle mm. rehtori, opettajat, kuraattori ja koulutusihteeri. Heille lähetämme toki henkilökohtaisen sähköpostiviestin. Mira ottaa tehtäväkseen selvittää miten keskusradion kanssa toimitaan: voimmeko mahdollisesti käyttää sitä markkinaväylänä. 

Ulkoinen tiedotus: paikalliset alan yrittäjät kutsutaan paikalle, luultavasti hlökohtaisella sähköpostiviestillä. Kaksi kärpästä saa yhdellä iskulla, kun julisteita viedessään samalla suullisesti toivottaa yrittäjän tervetulleeksi tapahtumaan. Paperisesta kutsusta ei olla vielä kai keskusteltu, kirjurilla nyt vain sattuu olemaan takaraivossa jotain tämänsuuntaista. Joka perse miettii illalla kotonaan kenet haluan kutsua kirjeellä paikalle.
-työkaverit
-kaverit, tutut
-peruskoululaiset, tässä pitää ottaa huomioon näytösten ajankohdat >> yhteyttä Turun ja Salon seudun yläkoulujen kässäopettajiin ja opoihin: omat sähköpostiviestit heillekin.

Kiitos ja näkemiin. Ensi viikolla valokuvaamme.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti